2015. március 13., péntek

JÁTÉK! Bloggerinák praktikái

Még korábban ígértem, hogy ünnepelni fogunk, mégpedig játékkal és mégpedig azt, hogy a blog túllépte a 200. bejegyzést és a 100.000-es oldalkattintást. Hatalmas öröm ez nekem, és meglepő, hogy a rengeteg gasztroblog mellett az én kis blogomat is ennyire szeretitek. Nem is hittem ekkora sikerben, és azt sem gondoltam volna, hogy a kreatív blogomhoz képest ennyivel népszerűbb lesz a főzős blogom. :)


Szóval ezt megünnepelendő, hasznos játékkal és hasznos nyereményekkel készültem.

Kezdjük a nyereményekkel, mely az alábbiakból áll:

  • Magyaros finomságok antikvár szakácskönyv
  • régi, kézzel festett mázas mélytányér magyaros ételek fotózásához (pogácsa, bableves, székelykáposzta :) )
  • 2-2 db narancsos-fahéjas és szilvás-fahéjas tea
  • egy kis fém teásdoboz, tele bio narancshéj teával
  • egy üveg extra vörös- és kékáfonya dzsem

A játék menete:

Arra kérlek titeket, hogy egy bejegyzésben szedjétek csokorba azokat a háztartási tippeket, trükköket, amik nálatok beváltak és beépültek már a hétköznapjaitokba. Kérlek, ne olyanokat írjatok, amiről csak hallottátok, hogy jó, netán egyszer kipróbáltátok, de utána mégsem vált gyakorlattá az életetekben. Valóban azokra a tippekre- trükkökre vagyok kíváncsi, amikre esküsztök, ami megkönnyíti az életeteket, ami környezet-tudatos vagy épp pénztárcabarát, és amik nélkül ma már el sem tudjátok képzelni az életeteket. :)
Tehát jöhetnek:
- környezet tudatos és/vagy olcsó tisztítószer/tisztálkodószer receptek, termékek
- egészségmegőrző, gyógyító receptek, termékek
- konyhai praktikák (spórolás, időmegtakarítás jegyében) stb.

Ebben a témában kérek egy blogbejegyzést írni 2015.03.27-ig. A bejegyzésnek minimum 3 ötletet kell tartalmaznia (ha már korábban szerepelt a blogotokon, akkor elég egy linkkel hivatkozni rájuk).
A bejegyzésben kérlek, hivatkozzatok az oldalamra.
A blogbejegyzést linkjét kérem kommentként ehhez a bejegyzéshez belinkelni.
A játék feltétele a blogom követése, és bloggal való rendelkezés. Nem kötelező, de köszönöm, ha hirdetitek a játékot.
Csak magyarországi címre tudom a postázást vállalni, köszönöm megértéseteket!

7 megjegyzés:

Süni írta...

Gratula ezekhez a szép keerek számokhoz! Kívánok még sokat! :) Jó kis játék, teszik, jövök lelkesen.

Én két tippet hoznék:
1. Utálok vasalni, így ha tudom elkerülöm: a ruhákat azonnal kiveszem a mosógépből, amint lejár és alaposan kirázom, majd összehajtogatom - a pólókat/nadrágokat még fel is csavarom és így hagyom kicsit simulni 5- 10 percig, csak utána teregetem ki őket száradni.
2. A kifacsart citrom héját nem dobom ki, hanem beteszem a hűtőbe, hogy magába szívhassa a kellemetlen nem kívánatos szagokat. Így mindig friss és illatos marad.

Kíváncsian várom a többiek tippjeit és türkkjeit! :D

Ditti írta...

Szia Süni! Köszi, hogy jöttél játszani! :)
Kérlek, a játékszabály értelmében írj róla egy blogbejegyzést, és még 1 ötletet csapj hozzá, mert 3-at várok legalább. Amúgy ez a két ötlet szuper! :) :) :)

Ditti írta...

Egyértelműbbé tettem a szövegben a játékleírást a félreérések elkerülése végett. :)

Erika írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Erika írta...

Szia Ditti!

Gratulálok a nagy számokhoz!! További sikeres blogbejegyzéseket kívánok Neked!

A játékhoz én is csatlakoznék. A blogbejegyzést már megírtam. Ha valami nem jó, akkor nyugodtan szólj. :))

http://erika-konyhaja.blogspot.hu/2015/03/jatek-bloggerinak-praktikai.html

Erika

Süni írta...

Íme a bejegyzés:
http://sunisuti.blogspot.hu/2015/03/bloggerinak-praktikai-jatek-dittinel.html

Monika írta...

Gratulálok a blogodhoz!
Beteg vagyok, nincsen erőm leírni a tippeket, és csak 2 jut eszembe.:)
Puszi! Isten éltessen!!!!!♥ Nem szerettem volna szó nélkül elmenni.♥
Legalább nem leszek rivális másoknak.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...